Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdések:

  • Rendelhetek telefonon is?

 Igen csak hivja telefonos ügyfélszolgálati tefonszámunkat munkaidőben.

  • Van lehetőségszemélyes átvételre is?

Igen! Ebben az esetben kérem válassza a személyes átvétel lehetőséget.

Megrendelt temékeit átveheti a következő helyen.

Magnólia Kisállat-kozmetikai Bt.

Budapest 1156 Páskomliget utca 2.

Nyitvatartás:

Nyitva: H-P 9-18  Szombat: 9-13.

  • Miért célszerű a telefonszám megadása?

Ha bármi fontos információ felmerül a megrendelt termekkel vagy szállítással kapcsolatban tájékoztatni tudjuk önt, és  a futár el tudja Önt érni mielőtt megérkezik, vagy ha nem találja meg Önt a kézbesítés folyamán.

  • Mit tegyünk elfelejtett jelszó esetén?

Írja be a fiókjához tartozó e-mail címet. Majd kattintson a Tovább gombra, és már postázzuk is Önnek e-mailben az új jelszót.

  • Termékáraink.

A webáruház oldalain megadott árak bruttó árak amelyek már tartalmazzák a 27% Áfát.

  • Segítség kérése.

Webáruházunkal, termékeinkel  kapcsolatos kérdések esetén kérnénk hvja ügfélszolgálatunkat: a következő telefonszámon: +36 70 578 9777,  munkaidőben.

  • Mi a jótállás és szavatosság közötti különbség?

A jótállásnál és szavatosságnál eltérően alakul a bizonyítási kötelezettség. Jótállás esetén a jótállás időtartama alatt csak akkor mentesülhet a felelősség alól a jótállásra kötelezett, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (pl. a termék átvétele után) keletkezett. A jótállással ellentétben kellékszavatosság esetén főszabály, hogy a szavatosságra hivatkozónak kell bizonyítania, hogy a termék már az átadáskor hibás volt. Lényeges kivétel azonban, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő 6 hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Tehát fogyasztói szerződés esetén, 6 hónapon belül felismert hiba esetén mégis a vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy a termék nem volt hibás.

A jótállás és szavatosság ideje egymástól eltérhet. A kellékszavatosság elévülési ideje rendszerint 1 év, de fogyasztói szerződés esetén 2 év.